TECH SHOW

TECH SHOW


حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید جلوی یک مکان تاریخی یا مشهور عکس یادگاری بگیرید، اما اینقدر تردد افراد یا ماشین ها زیاد بوده که حسابی عکس تان را شلوغ کرده و از ریخت انداخته اند. اما راه حل چیست؟ باید صبر کنیم تا ترافیک و رفت و آمد کم شود؟ یا اینکه از خیر عکس گرفتن بگذریم؟



خب، اگر یا دوربین تلفن همراه به عکاسی بپردازید، Scalado تکنولوژی جدیدی در چنته دارد که این مشکل را حل کرده و عکس های تر تمیز و نابی برای تان به ارمغان می آورد: Remove



با Scalado Remove شما بدون نگرانی از تردد افراد و اینکه چه چیزی هایی در پس زمینه حرکت می کنند، فقط عکس تان را می گیرید. حال به راحتی می توانید با یک تب بر روی صفحه موبایل بخش های ناخواسته عکس را که در حال عبور از پشت سر سوژه های مورد نظر شما بوده اند، حذف کنید. حال تصویر به گونه ای است که انگار هنگام عکاسی تنها سوژه شما در آنجا حضور داشته و اصلا هیچ کس دیگر از آنجا رد نشده است.



Remove یکی از بخش های اپلیکیشن اندرویدی Scalado است که بر روی اسمارت فون شما نصب شده و هنگام عکاسی، به جای اپلیکیشن پیش فرض دوربین از آن استفاده می کنید. و به همین راحتی عکس هایی تمیز و بدون مزاحم دارید. این برنامه قرار است در کنفرانس جهانی موبایل (MWC) که اواخر ماه جاری میلادی در بارسلونا برگزار می شود، رونمایی گردد. البته هنوز در خصوص قیمت احتمالی آن چیزی گفته نشده.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , alimohades.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com